top of page

Servisi i IT rješenja


inovativnost i izvrsnost

Održavanje i podrška

Tehnička i inženjerska podrška MS Group Solution&Networking tima djeluje 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, 365 dana u godini sa zamjenskim uređajima i dijelovima, uslugom daljinske podrške i intervencijom na terenu što omogućava našim klijentima minimalni zastoj u poslovanju.. Zavisno od složenosti sistema i potreba klijenata, nudimo različite nivoe podrške:

zaštitu sistema, popravku hardvera, otklanjanje softverskih kvarova, zamjenu uređaja (desktop i laptop računari, štampači, serveri...), sistemsku i mrežnu administraciju.

odrzavanje.jpg

Service Name

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to edit the content and make sure to add any relevant information that you want to share with your visitors.

LanWan.jpg

LAN i WAN mreže

Korisnicima nudimo usluge projektovanja, konfigurisanja i održavanja LAN mreža.
Klijentima koji imaju kancelarije na različitim lokacijama, pružamo mogućnost povezivanja VPN tunelima kao i pristup lokalnim resursima sa udaljenih lokacija.

Po zahtjevu vršimo analizu uređaja u sistemu, detektovanje „uskog grla“ i uređaja koji narušavaju sigurnost. Takođe, vršimo procjenu stanja mreže i nudimo rješenje za nadogradnju postojeće mreže, zamjenu uređaja kao i standardizaciju opreme.

Wi-Fi mreže

Tim MS Group Solution&Networking na osnovu potreba klijenta pruža kompletno rješenje WiFi mreže po principu "ključ u ruke". Uz dugogodišnje iskustvo inženjera, profesionalni alat i softver vršimo usluge analize trenutnog stanja mreže, projekat za izradu nove ili nadogradnju postojeće mreže, uslugu montaže uređaja, konfiguraciju i puštanje u rad opreme i mogućnost održavanja mreže.

Ekahau.tiff
VoIP_edited.jpg

IP telefonija

Za mala i srednja preduzeća možemo ponuditi uslugu IP telefonije. Nadogradnja postojeće mreže sa ruterom koji ima licencu za telefoniju ne zahtjeva velika ulaganja, a kompanijama olakšava komunikaciju između zaposlenih i klijenata. Našim klijentima nudimo mogućnost kupovine opreme ili iznajmljivanje kao servis. 

FLEKSIBILNOST I JEDNOSTAVNOST
jednostavna upotreba;
jedostavna nadogradnja dodavanje novih servisa sa minimalnim troškovima;
jednostavno prebacivanje telefonskog broja gdje zaposlenici zadržavaju svoj broj pri promjeni poslovne pozicije;
zadržavanje postojećeg telefonskog broja  pri prebacivanju na VOIP.

Podrška za EOL uređaje

Kompanije često nastavljaju koristiti mrežne uređaje čak i nakon što su ti uređaji označeni kao zastarjeli ili nepodržani od strane dobavljača. Klijentima  kojima je istekla garancija i podrška proizvođača nudimo mogućnost da produže radni vijek uređaja. Obezbjeđujemo rezervne dijelove i komponente za sve vodeće proizvođače mrežne, serverske i IT opreme.

Uz minimalno vrijeme za odziv, klijent dobija zamjenski dio ili uređaj na dogovorenoj lokaciji. Osim rezervnih dijelova i komponenti, klijentima obezbjeđujemo i podršku na terenu.

Services3.jpg
bottom of page